Inmix – WTF?

Som nogen af jer har set på Instagram, har jeg brugt noget tid på en start-up virksomhed, som nu ENDELIG er lanceret.

Jeg kender drengene bag Inmix fra mit gamle studie, hvor jeg havde valgfag med dem, det endte med jeg var mere engageret i deres projekt end i mit eget.. UPS.

KORT sagt om Inmix, (hvis jeg kan gøre det kort) handler det om at skabe troværdig marketing for virksomhederne, igennem mikro influencere (mellem 500 og 15.000 følgere på Instagram)

Det vil altså sige du ´bare´ skal have min. 500 følgere på Instagram, men sign up alligevel selvom du har færre, tænk nu hvis lige præcis den virksomhed som passer 100% til dine følgere dukker op.. SIGN UP HER.

Hvorfor Inmix når du er virksomhed: 

Inmix står for at finde de helt rigtige influencere til lige netop din virksomhed, via den udviklede software gør det, det muligt at få en masse data om influencerens følgere, få analyse af arbejdet. De to virksomheder jeg arbejder i, benytter sig (selvfølgelig 😉 ) af Inmix og den data efter endt samarbejde er GULD VÆRD.

Hvorfor Inmix for influencer: 

ja hvorfor ikke? har jeg lyst til at sige tilbage? få gaver, promovere ting, hvem vil ikk det?

Da vi var på Live igår, kom der mange spørgsmål, vil runde nogen få af dem her:

Hvorfor er der MAX følger antal på:

Først vil jeg skynde mig at sige, at har du mere end 15.000 SIGN up alligevel, ok?

Som Mikkel så smukt siger det på Inmix´sk det handler om True reach ….

Der er altså en sammenhængen mellem antal følgere og hvor aktive de er på din profil.

jo flere følgere man har jo mere falder engagementet hos ens følgere, procentvis.

et eks. 

1000 følgere har 8% der intergerer

10.000 følgere har 4% der interger

40.000 følgere har 2 %

jeg har fået analyseret min profil og jeg har en True reach på 12,5%, så der er også undtagelser, men håber i forstår.

Det vil altså sige (lidt forkantet) at jo færre følgere man har, jo mere troværdige er de, og jo mere engagerede er de i det indhold, influenceren lægger op.

Privat vs. Åben

Din profil skal være åben i hele kampagnen og en måned efter. Dette står også i den kontrakt der bliver lavet når man har sagt ja til et tilbud.

Kan man sige nej til et tilbud som influencer?

Man kan selvfølgelig sige nej.

Betaler virksomhederne ´kun´ med produkter:

Det korte svar er nej, vil virksomheden betale (ægte penge), så gør de det. Men de ved jo 100% hvor langt dine billeder kommer ud osv. så de kan / skal jo værdisætte dette.

Find Inmix på instagram HER , på facebook HER og hjemmesiden HER.

Tak fordi du læste med
imagesimagesimagesimages

 

Måske du også ville kunne lide:

Bogmærk Permalink.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *