Vejedag #5

Så blev det torsdag og ikke bare torsdag, som i almindelig veje dag, men vejedag som i jeg er startet med at træne  OG skal sende tallet til Jacob AKA @fitterthanfit.dk. Har kun lidt præstationsangst, haha. 😉

Jeg spiste så meget MED sukker OG fedt hele weekenden, i ved jeg-starter-på-mandag-kick-start, alle ved man skal spise ALT hvad man kan komme i nærheden af, før en ægte ´slankekur´ kan starte. Så torsdag i sidste uge vejede jeg 79,6, mandag morgen 82 – Øv, men det var min egen skyld og det er fair nok, for har lovet mig selv at holde mig 100% til den plan Jacob har lagt i 3 måneder, så de sukker/væske/lorte kilo skal nok forsvinde hurtigt.

Er blevet spurgt en del gange, om jeg har droppet LCHF, og svaret må være ´tja semi´.

Efter 2 år hvor jeg ikke har passet ind i min egen familie, har jeg virkelig tænkt og tænkt OG tænkt. Kim (min kæreste) var begyndt at blive træt af jeg aldrig ´bare´ kunne spise det de gjorde, han var ikke træt af at tage hensyn, for sørgede selv for min mad, MEEEEN vi kunne mærke på børnene at de også synes det var svært/mærkeligt at mor (aldrig) ikke spiste det samme som dem og sådan skal det sgu ikke være. Det skal lige siges at Kim har alle dage støttet mig, ingen tvivl om det,  han kan også godt se de – 30 kilo har pyntet. 😉

Elsker LCHF, og efter 2 år kan man vel godt kalde det for en ´livsstil´, derfor kan jeg ikke bare starte med at indtage carbs, det ligger så dybt i mig IKKE at gøre det.

Når det så er sagt, har mit møde med Jacob fået mine øjne op for at der andre veje end bacon og æg, så min morgenmad for tiden består af skyr med havre fras (eller havregryn, hvem havde set den komme ? 😉 ). Sagde med det samme til Jacob at jeg IKKE kommer til at indtage brød, ris, pasta, kartofler eller frugt. Frugt fik han mig hurtigt til at indse vil være godt når jeg også træner (3 gange om ugen, Øhhhh hvem havde set den komme ? 😉 ) Så frugt og lidt knækbrød er allerede på 4. dagen blevet mine gode venner, selvom jeg stadig synes det er lidt underligt.

Jacob tog et pisse godt billede af mig igår, HAHA. Man kan følge med på hans instagram profil Fitterthanfit.dk og hans facebook side, hvis man er nysgerrig på hvilke øvelser jeg laver.

FullSizeRender

Jacob er heldigvis en super flink fyr, helt nede på jorden (bogstavligt talt – til tider 😉 ). Det gode ved ham er at han virkelig hjælper mig, jeg er jo på ude bane og DØD usikker, nøj hvor har jeg lyst til at skride (eller ikke møde op), men han møder mig lige der hvor jeg er – og det skal han sgu have respekt for.

Han er uddannet personlig træner og oveni det er han igang med en bachelor i sundhed og ernæring, så han har noget at have det i (det er sgu meget rart, ik? 😉 ). Du kan læse mere om ham HER. Han skriver flere steder på hans hjemmeside: Din succes er min succes! Det gør bare at jeg giver den en ekstra skalle – nu skal jeg fandme vise ham (og mig og Kim og og og ) at en mor til 2 med hænge røv og patter kan smide en hulens masse kilo. SÆT IGANG.

Og nu til tallET. Jeg har et mål om ca. 10 kilo på de 3 måneder med Jacob, men muskler vejer mere en fedt, eller hvordan er det nu 😉 mellem 7-10 er jeg MEGET GLAD.

Start vægt: 82

Første vejedag: 80,5

Tabt: 1,5

To go: 8,5 (ca.)

Flere af jer har spurgt til priser på forløb hos Jacob, så here you go:

Pakke 1: 2900 kr. pr. mdr. – træning 1 gang om ugen

Pakke 2: 4900 kr. pr. mdr. – træning 2 gange om ugen

Pakke 3: 6900 kr. pr. mdr. – træning 3 gange om ugen

ALLE pakker er INKL. Kostplaner, Træningsplanlægning, test, mål, vejnig, løbene evaluering, vejledning OG 24 timers sms service (denne del af aftalen, tror jeg allerede han har fortrudt i mit tilfælde, HAHA.)

Jeg har købt pakke 2 og skal så selv træne en gang om ugen, her har Jacob også hjulpet mig igang med interval træning.

Hvis det er noget for dig, så kan han kontaktes HER.

 

Tak fordi du læste med FullSizeRender

IMG_9217

Følg gerne med på

2b5afc83-d902-4059-8321-f36c6450c60c_zps017202ae 69d08e1f-6fc2-4abf-bde4-047c0206fece_zps053d332b c3bbf766-8617-4ccc-8765-92fe5e16af2f_zpsf1f5e6d8

 

Måske du også ville kunne lide:

Bogmærk Permalink.

2 svar til Vejedag #5

  1. helle siger:

    det er så sejt og jeg følger dig med glæde din vej ned 🙂 på den gode måde … hvilke frugt spiser du så og hvilke knækbrød ..og hvor mange minutter træner du så den ene gang om ugen jeg har jo selv en plan 🙂

    • IbenErica siger:

      Tak for din støttende kommentar 😉
      jeg er kun nået dertil hvor jeg spiser lidt banan, men prøvede med lidt æble igår (nøj det er sødt 😉 )
      Det knækbrød fra aldi har mindst kcal og mest fibre (netto har også nogen gode fiber nogen).
      indtil videre har jeg løbet en tur (læs ca. 2 km), men har meldt mig på et trampolin hold af ca. 2 timer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *